.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک میلیون مشترك برق در مازندران

مدير عامل شركت توزيع برق مازندران از افزايش تعداد مشتركان برق در اين استان به يك ميليون و 113 هزار مشترك خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، منوچهر جعفري در مراسم افتتاح ساختمان اداره برق دابودشت شهرستان آمل افزود: هم‌اكنون 57 درصد مشتركان برق استان شهري و بقيه مشتركان روستايي هستند.
وي توليد، انتقال و توزيع برق در استان را در شرايط كنوني مطلوب خواند و تصريح كرد: يكي از برنامه‌هاي جدي اين شركت بهسازي شبكه و خطوط فرسوده برق در استان است.
مدير عامل شركت توزيع برق مازندران همچنين از ايجاد پست 230 كيلو ولت پنجم توزيع برق براي تامين برق مورد نياز در شهرستان آمل خبر داد.
فرماندار شهرستان آمل نيز در اين مراسم با بيان اينكه بخش دابوشت با 80 هزار نفر جمعيت در حد و اندازه يك شهرستان در مازندران است، راه‌اندازي اداره توزيع برق در اين بخش را با توجه به جمعيت آن ضروري خواند.
علي اكبريان با بيان اينكه هم‌اكنون امكانات و زير‌ساخت‌ها براي توسعه در بخش دابودشت فراهم است، ابراز اميدواري كرد با پيگيري‌هاي تلاشگرانه بخشدار، شهردار دابودشت و همكاري مردم، ساير اداره‌هاي ديگر نيز در اين بخش و شهر دابودشت استقرار يابد.
وي به اعتبارات ويژه دولت در بخش تكميل آبرساني و به روستاهاي اين بخش اشاره و تصريح كرد: با آبرساني به قسمت‌هاي شمالي و جنوبي بخش دابودشت كه در مراحل پاياني خود قرار دارد و با بهره‌برداري از اين طرح تا چند ماه آينده آبرساني به بخش دابودشت پايان خواهد يافت.
بخشدار دابودشت هم در اين مراسم با بيان اينكه در سه سال گذشته توسعه و استقرار اداره‌هاي دولتي در اين بخش مطلوب بوده است از استقرار اداره‌هاي جديد ثبت احوال، ثبت اسناد و اداره دارايي به‌زودي در شهر دابودشت خبر داد.
يدالله ساعي خاطرنشان كرد: شهرداري دابودشت و ادارات برق، دادگاه عمومي بخش، اصناف و پاسگاه انتظامي در اين بخش تاكنون استقرار يافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.